Энэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулшын тухай энгийн ойлголтуудаас эхлээд маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалуудад, маркетийнгийн орчин , төлөвлөлт, мэдээллийн систем хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчдын зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл,
маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлуудыг иж бүрнээр тусгасан болно.
Татах:
Marketing 2007 D.Bayrmaa.pdf
Hey Ahiad linkiig ni shinchleed uguuch tehuu hu guijiina shu
ReplyDeleteYARALTAI uneheer heregtei nom
tataj bolohgui bn shineer taviad uguuch
ReplyDeleteHi tatahaar ahiad taviad ogooch guuj bna.
ReplyDeleteHi tatahaar ahiad taviad ogooch guuj bna.
ReplyDeleteсайн байна уу Энэ номыг татаж авах гэсэн юм. Их удсан байна. Шинээр оруулах боломжтой юу
ReplyDelete